Doa Masuk & Keluar Tandas

Photo taken at 21/08@1500 after "majlis cukur jambul"

“okey..hari ni Dina nak kongsi doa untuk kita masuk tandas,kwn2 tau tak yang tandas ni tempat paling bahaya..nak tahu kenapa?Sebab Abi cakap kita akan masuk toilet sorang2 jer,time tu Umi & Abi xleh nak temankan Dina,dahlah kat tandas ni Malaikat pun xder nak tengok2kan Dina,yang ada cuma Iblis & Syaitan Laknatullah jer,“Abis tu kalau semua orang yang selalu jaga Dina x ada mcmana Dina nak masuk dlm tandas Abi? Abi jawab “amalkan doa kat bawah nie,walaupun Abi & Umi xder tp Allah tetap ada jaga Dina selagi Dina amalkan doa tersebut”


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s