” Doa Medina untuk Umi & Abi “

Photo taken at 21/08@1500 after "majlis cukur jambul"

“dulu Abi & umi selalu doakan Dina,so sekarang tibalah giliran Dina plak doakan Umi & Abi plak,mcmana nak doakan yer? mmm..jom kita baca seperti kwb kita di bawah”

“kita semua akan lalui pengalaman seperti di bawah,cuma kita jer x perasan dan buat2 x tahu,masa ni seekor nyamuk pun x boleh n diharamkan dekati kita,tapi bila kita besar jer ramai yg sudah lupa”

“semoga Dina & kwn2 semua x macam ni kan? sampai bila2 pun kita mesti doakan IbuBapa kita walaupun mereka dah tiada,Ingat tu kawan2”


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s